Färg-panik!

Publicerad 2012-10-29 19:03:28 i Allmänt,

Jag tycker det är för svartvitt i vardagsrummet just nu. Det var inte våran plan från början alls, det har bara blivit så. Och jag får lite panik på det. Jag vill ha in färg! Tavlor! Färgade gamla trämöbler! Skitrosa och smutsorange kuddar. Blått, rött, orange, rosa, turkost... Typ. Kanske lite gult också. Haha. Ja ni hör ju. Här nedan är lite blandade bilder på sånt jag gillar. Lite "dressat". Varje möbel och tavla har noggrant placerats där det är. Och det är mycket saker, och omatchande saker, som på nått sätt matchar. Hmm. Dags att börja fila lite på hur väggarna ska se ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Om en hund, en tjej och en kille. Och vårt fina hus. Och så lite om livet ibland. Välkomna!







Prenumerera och dela