Bloggångest.

Publicerad 2012-10-07 10:37:00 i Allmänt,

Blä, tänk att man får ångest av att inte skriva i bloggen. Haha, det är som ens lilla bebis så man mår dåligt när man inte vårdar den väl. Men just nu är läget likadant, internet är dåligt. Så det åker tillbaka till Telenor idag. Och så får vi pröva med något annat i väntan på stadsnät. Just nu sitter jag och My i soffan och äter frukost. Det är så fint här hemma. Fina blommor från vännerna, en jättefin riktig "sara"-kudde har jag också fått igår från söta Camilla. Allt i vardagsrummet börjar falla på plats och det är så himla skönt att i alla fall ha ett rum som är färdigt som man kan vara i. Idag ska jag jobba kl 14. Men Per och pappa pysslar på som vanligt. Igår var pappa här och fixade den påstådda avgrävda elen till carporten. Som tur var var det bara en liten skada som gick och isolera så nu har vi både motorvärmare och belysning i carporten. Underbart med tanke på att alla mina jobbakompisar hade fått skrapa rutorna igårmorse så det är väl vår tur med det snart. Idag ska Per och pappa börja med sovrummet. Dra in elen i väggarna, måla väggar och lista om. Planen är tapet på alla väggarna men vi har helt enkelt inte haft tid att titta på nå tapeter så även sovrummet blir vitt på en gång och så får vi gå tillbaka och tapetsera sen. Precis som det kommer bli lite överallt. Det är så mycket beslut att ta så man blir helt snurrig i huvudet. Jag tror vi måste bo in oss lite också så vi känner efter vad vi vill ha. Men håll till godo mina vänner, snart kan jag lägga upp bilder, förhoppningsvis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Om en hund, en tjej och en kille. Och vårt fina hus. Och så lite om livet ibland. Välkomna!







Prenumerera och dela