Hemma.

Publicerad 2012-09-30 22:25:00 i Allmänt,

Jag ligger i soffan med fötterna under en filt. My ligger i andra ändan på en fin vit stickad pläd som hon blivit kär i. Det luktar nymålat trä och de enda ljuden som hörs är diskmaskinen och Mys små snarkningar. Pelle saknas tyvärr men snart sätter han nyckeln i låset. Idag är jag sådär extra tacksam för alla fina vi har i våra liv. Och tacksam för att vi har varandra. Imorgon blir vi också av med lägenheten. Min fina lägenhet som jag vuxit så mycket i under fem år. Men nu är vi hemma. Underbara känsla. (och imorrn lovar jag att uppdatera med massa bilder från våran renovering).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Om en hund, en tjej och en kille. Och vårt fina hus. Och så lite om livet ibland. Välkomna!







Prenumerera och dela