Är det höst nu?

Publicerad 2012-08-23 11:13:13 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
När man tittar upp på morgonen och det är så grått att man måste tända lampor även om man vaknat kl 10. Eller tänder ljus till frukosten för att få lite myskänsla. Jag hoppas i alla fall att vi får lite "brittsommar" i början på oktober när vi precis flyttat in i huset. Vore kul att få njuta lite av trädgården och alla mogna äpplen innan lövkrattning och snöskottning sätter igång. Ioförsig ska jag jobba kväll idag så spelar inte sån stor roll att det är grått och tråkigt ute. Men sen är jag ledig tre dagar. Då tycker jag att vi ska shoppa shoppa shoppa till huset men jag har en stark känsla av att den ekonomiske hälften i detta förhållandet inte håller med :) 
/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Om en hund, en tjej och en kille. Och vårt fina hus. Och så lite om livet ibland. Välkomna!







Prenumerera och dela