Jag som trodde jag var teknisk.

Publicerad 2012-08-22 23:25:00 i Allmänt,

Nu har jag suttit i en timme och försökt ändra bilden här ovan till nått lite mer personligt. Man måste ju ändå piffa lite här om man tänkt fixa ett helt hus på 174 kvm. Men nej, det går inte. Får väl fråga nån mer erfaren inom detta då trasmattan ovan är fin, men inte min egen... Idag har vi nog äntligen bestämt soffbord. Hittade ett jättefint som Lotta Agaton använt sig av till en styling för folkhemmet (som för övrigt legat ute på varenda blogg). Bordet, eller rättare sagt borden, var i olika storleker av typ brickbord. Men dom är nog snordyra, hittade knappt några återförsäljare i Sverige. Kommer från B&B Italia, ja bara namnet är ju lite för designermässigt för oss kanske... MEN hittade liknande, eller kanske inte lika alls egentligen, från Fogia. Haft dom i åtanke hela tiden men nu har jag lyckats övertala Pelle också :) hehe. Övre bilden är på B&B Italia borden, den nedre på de lite mer "svenssonvänliga" borden. Dock är borden på bilden svarta, vi vill nog ha vita, blir fräscht till våran ljusgråa soffa som kommer hem från Jakobssons Möbler snart.
 
 
 
Bilder lånade från Lotta Agaton samt Akeba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Om en hund, en tjej och en kille. Och vårt fina hus. Och så lite om livet ibland. Välkomna!







Prenumerera och dela