Enköpingsloppis.

Publicerad 2012-10-23 18:11:00 i Allmänt,

Ooooh vilken lyckans dag! Jag och Stefania och såklart lilla Matteo tog bilen till Enköping för att kolla in butiken "Minns du" samt en annan loppis. Minns du är en butik där loppis och secondhand prylar redan är uppmålade och tillfixade, men det var tyvärr stängt, men på nästa ställe Joar Socia (tror jag det hette) hittade vi massor. Och det var även halva priset på allt förutom möbler till den 26e!! Helt otroligt vad billigt. Så jag gick därifrån 470 kronor fattiga men väldigt mycket "rikare" ;) Steffi hittade en byrå och jag ett linneskåp till vardagsrummet som vi ska hämta med släpkärran imorgon. Pelle var inte alltför nöjd... Men bilder på den skönheten kommer imorrn.
 
 

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2012-10-23 18:34:42

Haha. Men kul att ni hittade massa fint !

Postat av: Anna

Publicerad 2012-10-23 20:04:18

Fint!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Om en hund, en tjej och en kille. Och vårt fina hus. Och så lite om livet ibland. Välkomna!







Prenumerera och dela