åh.

Publicerad 2012-09-17 20:07:23 i Allmänt,

Tänk att man nästan får lite ångest när man inte kikar in här lika ofta. Men just nu är det mycket flytt i huvudet. Herre gud, jag har nästan trott att jag varit psykiskt sjuk sista dagarna för jag har drömt dom knäppaste drömmarna om huset, usch! Men det kommer bli så bra, 4 dagar kvar! Man kan ju inte annat än SKRIIIIIIIKA haha! Vi och min mamma och pappa var på Tomtits igår och kollade på Body World utställningen, riktigt spännande! Det är riktiga kroppar som dom "konserverat" med hjälp av plastifiering. Mycket intressant! Hittade lite fina krukor i restaurangen där, gjorda av typ kaffe eller korvburkar. Det ska nog kunna fixas till huset också! 
Återkommer när tid och inspiration finns ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Om en hund, en tjej och en kille. Och vårt fina hus. Och så lite om livet ibland. Välkomna!







Prenumerera och dela