Blocket hit och dit.

Publicerad 2012-09-02 15:42:46 i Allmänt,

Vi har ett fruktansvärt köksbord. Det har hängt med mig i typ 5 år och jag har nästan alltid hatat det. Visst, hata är ett starkt ord men jag hatar det verkligen. Ni vet när stolar är rangliga, fastnar i varandra och på något sätt fastnar man själv i dom! Dom låter också massor, dom där jäkla metallbenen bara klingar mot varandra och när man ska dammsuga eller städa så blir man tokig för det är omöjligt att städa smidigt under bordet. Men... Äntligen är vi av med det! Jag la upp det imorse på blocket och fem minuter senare var det sålt! Jag la ioförsig ut det för bara 100 spänn med stolarna inkluderade, men det var mest bara för att bli av med skiten och slippa åka till återbruket med det själv! Så här har ni det, världens värsta matbord och stolar, köp det aldrig ;)!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Om en hund, en tjej och en kille. Och vårt fina hus. Och så lite om livet ibland. Välkomna!







Prenumerera och dela