Glömsk.

Publicerad 2012-09-06 17:06:03 i Allmänt,

Jag har redan glömt hur besviken jag blir är jag försöker måla nått. Ni vet, när man har en riktigt färgglad och häftig ide och man är hur taggad som helst och redan från början känner man hmm nee det här blir nog inge bra men man trycker bort tankarna och fortsätter ändå, och sen när man är klar tänker man "fy fan vad fult" och så blir man bara irriterad och slänger skiten. Men som sagt, jag har nog redan glömt det för jag tänkte ge mig på en tavla idag och hoppas den blir fin. OBS! Med reservation för att det skiter sig ;) förresten så är min kära vän Moa en hejjare på att måla, ska fråga om jag får lägga ut en bild på hennes underbart fina tavla här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Om en hund, en tjej och en kille. Och vårt fina hus. Och så lite om livet ibland. Välkomna!







Prenumerera och dela