Mitt Ikea.

Publicerad 2012-09-05 17:30:54 i Allmänt,

Som jag skrev om häromdagen är jag riktigt sugen på att göra lite mer personliga grejer till huset. Ta tag i alla idéer jag har och faktiskt lyckas genomföra dom (hoppas kan man ju iallafall)! Så jag hittade en lite rolig sida på nätet med massa klisterplast för att pimpa och göra sina Ikea möbler lite mer personliga. Den heter ThisisMyIkea. Finns massor av olika designs till deras typiska Malm, Expedit; Lack, Pax, Hemnes. Och det bästa är väl att det verkar väldigt lätt. 
 
 


 
Sen kan man ju avancera lite och inspireras av en annan rolig sida som är IkeaHackers. Där lägger folk upp bilder på sina möbler dom gjort om helt från Ikea möbler. Det gäller att vara kreativ!
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Om en hund, en tjej och en kille. Och vårt fina hus. Och så lite om livet ibland. Välkomna!







Prenumerera och dela